Totaal aantal pageviews

zaterdag 13 oktober 2012

g-sporten

gewoon simpel plaatje

18 opmerkingen:

  1. een gewoon simpel plaatje dat heb jij niet, er is altijd iets speciaal aan. Zie nu deze schitterende foto. Wat knap dat gezicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. indrukwekkend, dat is jouw simpel plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wil je iets origineel, dan moet je bij Antony zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Noem jij dit een 'gewoon simpel plaatje'? Ik vind hem super goed door de bewegingsonscherpte van het racket krijgt de foto juist wat extra!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit wil ik toch echt geen simpel plaatje noemen hoor Antony, maar top fotografie. Geweldig knap hoe je dit gedaan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja zeg ,dat is een erg origineel plaatje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Simpel plaatje? Maar Antony toch, je ziet toch zelf dat dit een zij het ongewone, maar zeker knappe foto is?
    Ik hoop dat je vindt wat je zoekt, zeker ook in de fotografie want ik zou niet graag je mooie opnames missen hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. simpel, das gewoon perfekt voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oei Antony ....'k val op me gat van Jouw "simpel" plaatje !! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. de beweging zit er prachtig in !
    schitterend

    BeantwoordenVerwijderen
  11. simpel...?

    prachtig bedoel je

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tuurlijk, simpel. De racket door de beweging onscherp, maar het gezicht erachter goed te zien. En nog op tijd ook.

    Maar.. het is is wel simpeler dan die code hieronder invullen.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bijzonder leuke. Als badmintonner heb ik een beetje mijn bedenkingen over de positie van het racket tov de shuttle, maar goed, de foto is heel goed geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen