Totaal aantal pageviews

zondag 28 oktober 2012

zondags pak?

19 opmerkingen:

  1. Antony, mooie kleuren, maar ik mis scherpte op de ogen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig pak voor de zondag. Maar het lijkt me best irritant om met dat kettinkje onder de lippen te moeten lopen.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze man ziet eruit of hij liever muziek maakt, dan dat hij praat. De ketting geeft hem overigens een mooi alibi om de kaken op elkaar te houden.. :-) Mooie foto Antony!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zoals die pluim afsteekt tegen de achtergrond Antony, de man kijkt wel een beetje nors he?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik denk ook dat dat voor zondag is want die gele pluim....of het moeten echte vlamingen zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat kan je hem beter vragen! En je zal deze foto dan wel op een zondag genomen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch zeker een mooie gele pluim..!!
    Fijne avond nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie foto Antony

    je verdient een pluim op je hoed

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie gele pluim op jou hoed Antony en dat tussen de bedrijven door...Agnès

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is zeker een zondags pak !! Alles blinkt eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. van mij mag je zo'n pak aantrekken, antony, maar ik hoop wel dat je een ander gezicht opzet! :-))

    aan je foto ligt het zeker niet! integendeel! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij kijkt recht in le lens deze mooie driekleur ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank voor je reactie in mijn blog Antony. En de man kijkt niet zo blij op de foto. Zou het zondagse pak van hem kriebelen?

    Hij is het gewend maar mij persoonlijk leek het me niets zo'n ketting onder mijn mond. Ik zwiepte het over mijn hoofd heen, haha

    Groetjes,
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Knap, kleurrijk portret van deze man in zijn zondagse pak!
    En ik hoop dat je zondag even mooi oogde lieve Antony zodat jij met volle moed de nieuwe week kan beginnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie foto van deze knappe man in zijn superpak. Het is kleurrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi zondagspak en wat een geluk die ketting houdt zijn mond dicht Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  17. dat is zoals Napoleon, waarom had die zondags witte bretellen en in de week zwarte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vraag me af welke kip dat gele veertje kwijt is.

    BeantwoordenVerwijderen